Vanuit de visie dat credit management, samenwerking en professionaliteit binnen de
branche de factoren zijn om het betalingsgedrag te verbeteren / bewaken is destijds
de stichting opgericht.
Wij hebben de volgende doelstellingen:
1. Verliezen door non-betaling verminderen
2. Terugdringen van betalingstermijnen
3. Collectieve voordelen creëren
4. Inzicht geven in marktverhoudingen
5. Tijdige signalering van dubieuze debiteuren
Samenwerking en specialisatie zijn bij de realisering van de doelstellingen de belangrijkste aspecten. Binnen de stichting zijn wij in staat gebleken om onze visie succesvol te realiseren. Wij zijn erin geslaagd in korte tijd een groot afnemersbestand op te bouwen en één van de voornaamste aanbieders te worden voor het debiteurenbeheer en aanverwante diensten in de bouw.
Genoemde doelstellingen trachten wij onder ander te realiseren door gebruik te maken van onze kracht die ligt in het vernieuwende profiel.
We investeren continu in technische verbeteringen van onze systemen en kunnen daardoor snel onze werkwijze aan de veranderende marktomstandigheden aanpassen.
Omdat bij ons onze deelnemers altijd voor gaan, vinden wij het juist belangrijk om aan hun wensen tegemoet te komen en daar waar mogelijk de verwachtingen te overtreffen.
Kortom:
Wij bieden onze deelnemers hoge kwaliteitsproducten en diensten tegen simpele voorwaarden.
De basis van onze stichting ligt dan ook in het (geautomatiseeerd) onderhouden van contacten met de deelnemers, de deelnemers kennen en inzicht hebben in wat de deelnemers nodig hebben.
De innovatieve rol die de stichting zich eigen heeft gemaakt heeft zullen wij in uw belang blijven spelen. Daarnaast stellen wij creatieve oplossingen en een positieve inbreng altijd op prijs.
Uiteindelijk ................. óók u kunt profiteren ................. door middel van samenwerking.